Behandling af hold i nakken og nakkesmerter af vore kiropraktorer

Kiropraktor behandling af hold i nakken og nakkesmerter

Har du fået akutte nakkesmerter - oftest kendt som hold i nakken? Stenløse Kiropraktik tilbyder effektiv og grundig behandling af nakkesmerter. Nakkesmerter kan bl.a. skyldes en forkert bevægelse som giver hold i nakken eller et piskesmæld, som opstår som følge af et riv/ryk i nakken. Vores fysioterapeut og 3 kiropraktorer står klar til at tage i mod dig, og hjælper dig af med dine nakkesmerter.

Ved hold i nakken oplever man typisk stivhed i nakken og begrænset bevægelighed i nakken. Smerterne vil i de fleste tilfælde aftage i løbet af et par dage, men sker det ikke vil det være en god idé at besøge en kiropraktor.

Slip af med hold i nakken gennem effektiv behandling

Der findes flere forskellige teknikker til at behandle nakkesmerter:

Du får naturligvis kyndig rådgivning i forbindelse med behandlingen, så du ved hvad der gøres og hvorfor det gøres. Vi er eksperter i behandling af nakkesmerter og hold i nakken.

Oplever du at hold i nakken flere gange på et år, er det formentlig en god idé at besøge en kiropraktor, da der kan være behov for øvelser og nye vaner i hverdagen.

Book tid til behandling af akutopståede nakkesmerter

Vil du have book en tid til konsultation og behandling af hold i nakken eller generelle nakkesmerter, kan du ringe til Stenløse Kiropraktik på telefon 47 17 28 66. Vi har patienter fra Stenløse, Ølstykke og resten af Egedal, og vi har også plads til dig.